Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Гуманитарлық циклдың апталығы/Декада гуманитарного цикла,
18
қазан
2024

Гуманитарлық циклдың апталығы/Декада гуманитарного цикла,

2024 жылғы 18 қазанда М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицейінде ағылшын тілі мұғалімдері Төлеген Ақмарал Маратқызы мен Тілепбай Назерке Алтайқызы «Words in Balloon» атты қызықты шара ұйымдастырды. Бұл іс-шара гуманитарлық цикл онкүндігі аясында өткізілген әрі оқушыларға жаңа біліммен қатар көп позитивті эмоция сыйлады.

«Words in Balloon» — бұл сөздік қорды және сөйлесу дағдыларын дамытуға бағытталған көңілді әрі белсенді тілдік ойын. Ойынның мәні — оқушылар шарларды үрлеп, ішіндегі ағылшын тіліндегі сөздер жазылған карточкаларды табуы тиіс болды. Топтар шарды «жартып», сөзді тауып, оны дұрыс аударып, сол сөзді қолдана отырып сөйлем құрастыруға міндетті болды.

Осындай ерекше формат жеңіл әрі ойынға толы атмосфера тудырып, оқушыларды белсенді қатысуға ынталандырды. Оқушылар командаларда жылдамдық пен тапқырлыққа жарысып, бір-бірін жетістіктері үшін қолдап отырды.


18 октября 2024 года в школе-лицее № 28 имени М.Маметовой учителя английского языка Төлеген Ақмарал Маратқызы и Тілепбай Назерке Алтайовна провели увлекательное мероприятие под названием «Words in Balloon». Занимательная переменка, проведённая в рамках декады гуманитарного цикла, подарила ученикам не только новые знания, но и массу положительных эмоций.  
«Words in Balloon» — это активная и весёлая языковая игра, направленная на развитие словарного запаса и разговорных навыков. Основная суть заключалась в том, что ученики надували воздушные шары, внутри которых находились карточки с английскими словами. Командам нужно было «взорвать» шар, найти слово и правильно его перевести, а также придумать предложение, используя это слово.  
Такой необычный формат помог создать атмосферу лёгкости и игры, что мотивировало школьников включиться в процесс и проявить свои знания. Ученики активно работали в командах, соревновались в скорости и смекалке, а также поощряли друг друга за успехи.