Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Гуманитарлық циклдың апталығы/Декада гуманитарного цикла,
16
қазан
2024

Гуманитарлық циклдың апталығы/Декада гуманитарного цикла,

2024 жылғы 16 қазанда гуманитарлық цикл декадасы аясында ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Суттибаева Назерке Жомартқызы 8 «Б» сынып оқушыларына ашық сабақ өткізді. Сабақта негізгі назар коммуникативтік дағдыларды дамытуға және командалық жұмысты қолдауға аударылды, бұл қазіргі заманғы оқыту әдістері арқылы жүзеге асырылды.

Сабақ топтық жұмыс форматында өтті, мұнда оқушылар командаларда белсенді араласып, ұсынылған тақырыптарды талқылап, бірлескен тапсырмаларды орындады. Маңызды элементтердің бірі — жобаларды қорғау болды: әр топ өзінің жұмысының нәтижелерін сынып алдында ұсынды, бұл оқушылардың көпшілік алдында сөйлеу және сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге ықпал етті.

Сонымен қатар, сабақта грамматикалық және лексикалық материалды интерактивті түрде бекітуге көмектескен карточкалармен жұмыс ұйымдастырылды. Мұндай тәсіл оқушыларға жаңа ақпаратты жақсы меңгеруге және оны практикада қолдануға мүмкіндік берді.

Осындай сабақтарды өткізу белсенді оқыту әдістерін енгізудің маңыздылығын көрсетеді, оқушыларды шет тілдерін оқуға ынталандырады және XXI ғасырдың негізгі құзыреттерін дамытады.


16 октября в рамках декады гуманитарного цикла учитель английского языка Суттибаева Назерке Жомартовна провела открытый урок для учащихся 8б класса. Основное внимание на занятии было уделено развитию коммуникативных навыков и командной работы через современные формы обучения. Урок прошел в формате групповой работы, где учащиеся активно взаимодействовали в командах, обсуждая предложенные темы и выполняя совместные задания. Важным элементом занятия стала защита проектов: каждая группа представила результаты своей работы перед классом, что способствовало развитию навыков публичных выступлений и критического мышления. Также на уроке была организована работа с карточками, что помогло закрепить грамматический и лексический материал в интерактивной форме. Такой подход позволил учащимся лучше усвоить новую информацию и применить её на практике. Проведение подобных уроков демонстрирует важность внедрения активных методов обучения, мотивируя школьников на изучение иностранных языков и развивая ключевые компетенции XXI века.