Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.
10
ақпан
2025

Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.

2025 жылғы 10 ақпанда М. Маметова атындағы №28 мектеп-лицейінде жаратылыстану-ғылыми пәндер онкүндігі аясында 11 "В" сыныбында химия пәнінен ашық сабақ өтті. Сабақты химия пәнінің мұғалімі Соколова Наталья Михайловна жүргізді.

Сабақ химиялық диктантпен басталды, бұл оқушылардың білімін жедел белсендіріп, оларды белсенді әрі нәтижелі жұмысқа бейімдеуге мүмкіндік берді. Одан кейін оқушылар «Азот айналымы» атты бейнероликті тамашалады, онда табиғаттағы азоттың маңызы мен экожүйеге әсері көрнекі түрде көрсетілді.

Бейнематериалдан соң сынып алдына талдау мен логикалық пайымдауды талап ететін проблемалық сұрақ қойылды. Оқушылар топпен жұмыс істеп, ұсынылған тапсырмаларды талқылап, гипотезалар ұсынып, өз көзқарастарын дәлелдеді. Мұндай әдіс оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамытып, топта жұмыс істеуге және теориялық білімді практикада қолдануға үйретті.

Ашық сабақ жоғары деңгейде, серпінді әрі мазмұнды өтті. Оқушылар химия пәні бойынша білімдерін тереңдетіп қана қоймай, ғылыми үдерістердің қоршаған ортамен тығыз байланысты екенін ұғынды.


10 февраля в рамках декады естественно-научных дисциплин в школе-лицее № 28 имени М. Маметовой прошел открытый урок по химии в 11В классе, который провела учитель Соколова Наталья Михайловна.Урок начался с химического диктанта, который помог учащимся быстро активизировать знания и настроиться на продуктивную работу. Затем школьники посмотрели видеоролик «Круговорот азота», где наглядно было продемонстрировано значение азота в природе и его влияние на экосистему. После просмотра перед классом был поставлен проблемный вопрос, требующий анализа и поиска логического объяснения. Учащиеся работали в группах, обсуждая предложенные задания, выдвигая гипотезы и приводя аргументы. Такой подход позволил развить критическое мышление, научиться работать в команде и применять теоретические знания на практике.Открытый урок прошел динамично и познавательно, помогая учащимся углубить знания по химии и увидеть, как научные процессы связаны с окружающим миром.