Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.
13
ақпан
2025

Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.

2025 жылдың 13 ақпанында Табиғи-ғылыми пәндер мұғалімдері кафедрасының декадасы аясында 8в сыныпта географиядан «Табиғи ресурстардың экономикалық және экологиялық бағасы» тақырыбында ашық сабақ өткізілді. Сабақты мұғалім Иванова М.В. жүргізді. Сабақ барысында проблемалық оқыту технологиясы қолданылып, бұл оқушылардың сыни ойлау және аналитикалық қабілеттерін дамытуға септігін тигізді.

Оқушылар жұппен жұмыс істеп, пікір алмасып, материалды бірге зерттеуге мүмкіндік алды. Жұппен жұмыс әрбір оқушыға ақпаратты терең түсініп, табиғи байлықтарды мұқият пайдалану маңыздылығы туралы өз пікірін қалыптастыруға көмектесті. Мұғалім қойған проблемалық тапсырмалар оқушыларды шешім іздеуге және әртүрлі көзқарастарды талқылауға ынталандырды, бұл сабақты тек ақпараттық қана емес, сонымен қатар динамикалық етті.

Сабақ барысында оқушылар табиғи ресурстарды экономикалық және экологиялық тұрғыдан бағалаудың әртүрлі әдістерімен танысты.


13 февраля 2025 года в рамках Декады кафедры учителей естественно-научных дисциплин прошел открытый урок в 8в классе  по географии «Экономическая и экологическая оценка природных ресурсов», учитель Иванова М.В. В ходе урока была продемонстрирована технология проблемного обучения, что способствовало развитию их критического мышления и аналитических навыков. В ходе урока учащиеся работали в парах, что обеспечивало обмен мнениями и совместное изучение материала. Работа в парах позволила каждому из учеников глубже осмыслить информацию и выработать собственное мнение о важности бережного отношения к природным богатствам. Проблемные задания, поставленные учителем, мотивировали учеников к поиску решений и обсуждению различных точек зрения, что сделало урок не только информативным, но и динамичным. В ходе урока ученики узнали о различных методах оценки природных ресурсов с экономической и экологической точек зрения, обсуждали влияние человеческой деятельности на природу и важность устойчивого использования ресурсов.