Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.
12
ақпан
2025

Жаратылыстану ғылымдарының онкүндігі./Декада естественно-научных дисциплин.

М. Маметова атындағы №28 мектеп-лицейінде жаратылыстану-ғылыми пәндер апталығы аясында пәндер кафедрасы мұғалімдерінің қатысуымен қорытынды «Білім лотереясы» өткізілді.

Жаратылыстану-ғылыми пәндер декадасы — бұл физика, химия, биология, география және басқа да пәндерге оқушылардың қызығушылығын арттыруға бағытталған түрлі іс-шаралар сериясы. Апта бойы мектепте байқаулар, викториналар, ашық сабақтар мен танымдық шаралар ұйымдастырылды. Бұл оқушыларға өз білім көкжиегін кеңейтіп, жаңа ақпарат алуға мүмкіндік берді.

Аптаның соңғы күні өткен «Білім лотереясы» мұғалімдер үшін қызықты әрі мазмұнды шара болды. Кафедра педагогтары өз білімдері мен эрудицияларын сынап, жағымды эмоцияға бөленді.

Мұндай іс-шаралар жаратылыстану ғылымдарына деген қызығушылықты арттырып қана қоймай, педагогикалық ұжымның бірлігін нығайтуға, шығармашылық пен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға ықпал етеді.


В школе-лицее № 28 им. М. Маметовой в рамках декады естественно-научных дисциплин прошла завершающая лотерея знаний, в которой приняли участие педагоги кафедры.
Декада естественно-научных дисциплин — это серия мероприятий, направленных на повышение интереса учащихся к предметам естественно-научного цикла, таким как физика, химия, биология, география и другие. В рамках декады проводятся различные конкурсы, викторины, открытые уроки и другие мероприятия, позволяющие учащимся расширить свой кругозор и получить новые знания.
Лотерея знаний, которая прошла в школе-лицее № 28, стала завершающим мероприятием декады. В ходе лотереи педагоги кафедры смогли проверить свои знания и эрудицию, а также получить заряд положительных эмоций.
Подобные мероприятия способствуют не только повышению интереса к естественным наукам, но и сплочению педагогического коллектива, созданию атмосферы творчества и сотрудничества.