13
наурыз
2025
Бастауыш сыныптар онкүндігі/Декады начальных классов
2025 жылғы 12 наурызда Бастауыш сынып мұғалімдерінің онкүндігі аясында 3 «А» сыныбында «Қазақ жерінің даңқты хандары» әлемді тану бойынша ашық сабақ өтті., Мұғалім Жүкенова Аягүл Жұмашқызы. Сабақтың маңызды дайындық бөлігі ретінде оқушылар тарихи мұражайда болып, Қазақстан тарихымен танысып, өз елінің мәдени мұрасымен байланысын сезінуге мүмкіндік берді.
Сабақ сараланған тәсілді ескере отырып ұйымдастырылды: балалар топтарда жұмыс істеді, бұл белсенді өзара іс-қимыл жасауға және білім алмасуға ықпал етті. Әлемді тануды Қазақстан тарихы, Дүниежүзілік тарих және әдебиет сияқты пәндермен біріктіретін пәнаралық байланыс маңызды элементке айналды. Сабақта жасанды интеллект элементтері белсенді қолданылды. Суреттердің жандануы балалар үшін қызықты сәт болды, бұл сабақ тақырыбына тереңірек енуге ықпал етті. Сондай-ақ, ұялы телефондарды пайдалану біріктірілді, олардың көмегімен оқушылар тест тапсырмаларын шешті, бұл материалды игеруге ықпал етіп қана қоймай, балаларды білім беру процесінде қолданылатын заманауи технологиялармен таныстыруға мүмкіндік берді.
Сабақтың соңғы кезеңі оқушылардың күшімен «Қазақ жерінің хандары» журналын басып шығару болды. Бұл шығармашылық тапсырма балаларға алған білімдерін нығайтып қана қоймай, командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ жарияланымдар мен иллюстрациялар арқылы тақырыптың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік берді.
Ашық сабақ қазіргі заманғы оқыту әдістері, технологиялары оқу процесін балаларға өз елінің тарихи және мәдени негіздерін жақсы түсінуге және меңгеруге көмектесе отырып, неғұрлым мазмұнды, қызықты және қызықты ете алатынының жарқын мысалы болды.
12 марта 2025 года в рамках Декады учителей начальных классов, прошел открытый урок в 3«А» классе, по познанию мира «Славные ханы Казахской земли.», учитель Жукенова Аягуль Жумашевна. В качестве важной подготовительной части урока учащиеся посетили исторический музей, что позволило им вживую ознакомиться с историей Казахстана и почувствовать связь с культурным наследием своей страны.
Урок был организован с учётом дифференцированного подхода: дети работали в группах, что способствовало активному взаимодействию и обмену знаниями. Важным элементом стала межпредметная связь, объединяющая познание мира с такими дисциплинами, как история Казахстана, Всемирная история и литература. На уроке активно использовались элементы искусственного интеллекта. Оживление картинок стало увлекательным моментом для детей, которое способствовало более глубокому погружению в тему урока. Также было интегрировано использование мобильных телефонов, с помощью которых учащиеся решали тестовые задания, что не только способствовало освоению материала, но и позволило познакомить детей с современными технологиями, применяемыми в образовательном процессе.
Завершающим этапом урока стало издание журнала «Ханы Казахской земли» силами самих учащихся. Это творческое задание позволило детям не только закрепить полученные знания, но и развить навыки работы в команде, а также выразить своё понимание важности темы через публикации и иллюстрации.
Открытый урок стал ярким примером того, как современные методы преподавания, технологии могут сделать учебный процесс более насыщенным, интересным и увлекательным для детей, помогая им лучше понять и усвоить исторические и культурные основы своей страны.
Сабақ сараланған тәсілді ескере отырып ұйымдастырылды: балалар топтарда жұмыс істеді, бұл белсенді өзара іс-қимыл жасауға және білім алмасуға ықпал етті. Әлемді тануды Қазақстан тарихы, Дүниежүзілік тарих және әдебиет сияқты пәндермен біріктіретін пәнаралық байланыс маңызды элементке айналды. Сабақта жасанды интеллект элементтері белсенді қолданылды. Суреттердің жандануы балалар үшін қызықты сәт болды, бұл сабақ тақырыбына тереңірек енуге ықпал етті. Сондай-ақ, ұялы телефондарды пайдалану біріктірілді, олардың көмегімен оқушылар тест тапсырмаларын шешті, бұл материалды игеруге ықпал етіп қана қоймай, балаларды білім беру процесінде қолданылатын заманауи технологиялармен таныстыруға мүмкіндік берді.
Сабақтың соңғы кезеңі оқушылардың күшімен «Қазақ жерінің хандары» журналын басып шығару болды. Бұл шығармашылық тапсырма балаларға алған білімдерін нығайтып қана қоймай, командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ жарияланымдар мен иллюстрациялар арқылы тақырыптың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік берді.
Ашық сабақ қазіргі заманғы оқыту әдістері, технологиялары оқу процесін балаларға өз елінің тарихи және мәдени негіздерін жақсы түсінуге және меңгеруге көмектесе отырып, неғұрлым мазмұнды, қызықты және қызықты ете алатынының жарқын мысалы болды.
12 марта 2025 года в рамках Декады учителей начальных классов, прошел открытый урок в 3«А» классе, по познанию мира «Славные ханы Казахской земли.», учитель Жукенова Аягуль Жумашевна. В качестве важной подготовительной части урока учащиеся посетили исторический музей, что позволило им вживую ознакомиться с историей Казахстана и почувствовать связь с культурным наследием своей страны.
Урок был организован с учётом дифференцированного подхода: дети работали в группах, что способствовало активному взаимодействию и обмену знаниями. Важным элементом стала межпредметная связь, объединяющая познание мира с такими дисциплинами, как история Казахстана, Всемирная история и литература. На уроке активно использовались элементы искусственного интеллекта. Оживление картинок стало увлекательным моментом для детей, которое способствовало более глубокому погружению в тему урока. Также было интегрировано использование мобильных телефонов, с помощью которых учащиеся решали тестовые задания, что не только способствовало освоению материала, но и позволило познакомить детей с современными технологиями, применяемыми в образовательном процессе.
Завершающим этапом урока стало издание журнала «Ханы Казахской земли» силами самих учащихся. Это творческое задание позволило детям не только закрепить полученные знания, но и развить навыки работы в команде, а также выразить своё понимание важности темы через публикации и иллюстрации.
Открытый урок стал ярким примером того, как современные методы преподавания, технологии могут сделать учебный процесс более насыщенным, интересным и увлекательным для детей, помогая им лучше понять и усвоить исторические и культурные основы своей страны.