Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Бастауыш сыныптар онкүндігі/Декады начальных классов
06
наурыз
2025

Бастауыш сыныптар онкүндігі/Декады начальных классов

2025 жылғы 5 наурызда бастауыш сынып мұғалімдері онкүндігі аясында 3 «Д» сыныбында «Көбейту мен бөлудің жазбаша алгоритмін қолдану» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақты математика пәні мұғалімі Елемесова Нұрмира Бейсембекқызы өткізді.
Сабақ барысында оқушылардың білімін жүйелеуге, тапсырмаларды ретімен орындауына және жұмыс құрылымын сақтауға көмектесетін маршруттық парақтар белсенді қолданылды. Бұл әдіс оқу процесін тиімді ұйымдастыруға, оқушылардың әр тапсырмаға кезең-кезеңімен зейін қоюына және өз ілгерілеуін бақылауына мүмкіндік берді.
Сабақта сонымен қатар әдебиеттік оқу пәнімен пәнаралық байланыс орнатылды. Мұғалім әдеби шығармалардан үзінділерді қолданып, нақты өмірлік жағдайлар құру арқылы математикалық алгоритмдерді қолдануға мүмкіндік жасады. Бұл тәсіл оқушылардың пәндер арасындағы байланыстарды түсініп, математика мен басқа білім салаларының өзара әсерін байқауына септігін тигізді.
Сабақ өзара әрекеттестік пен қолдау атмосферасында өтті. Оқушылар тек жазбаша көбейту мен бөлу тәсілдерін меңгеріп қана қоймай, оларды нақты өмірлік жағдайларда қолдануға да үйренді. Бұл оқу процесін қызықты әрі мағыналы етті.

5 марта 2025 года в рамках Декады учителей начальных классов, прошел открытый урок в 3 «Д» классе, по математике «Применение алгоритма письменного умножения и деления»», учитель Елемесова Нурмира Бейсембековна.  В ходе урока активно использовались маршрутные листы, которые помогали учащимся систематизировать знания, следить за последовательностью выполнения задач и обеспечивали структуру в работе. Этот метод способствовал организации учебного процесса и позволил каждому ученику поэтапно и внимательно подходить к решению задач, а также контролировать свой прогресс. Кроме того, на уроке была реализована межпредметная связь с литературным чтением. Учитель использовала элементы литературных произведений для создания практических ситуаций, в которых ученики могли применять изучаемые математические алгоритмы. Это помогло детям увидеть, как математика взаимодействует с другими областями знаний, что значительно расширяет их кругозор и способствует развитию аналитического мышления. Урок прошел в атмосфере активного взаимодействия и взаимопомощи. Ученики не только усвоили основные приемы письменного умножения и деления, но и научились использовать их в контексте реальных задач, что сделало обучение более увлекательным и осмысленным.