Жаратылыстану сабағы / Урок естествознание » КГУ «Школа-лицей №28 им.М.Маметовой»
Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Жаратылыстану сабағы / Урок естествознание
30
мамыр
2024

Жаратылыстану сабағы / Урок естествознание

Бүгін жазғы мектептегі 5-сыныптарға арналған жаратылыстану сабағы нағыз ашық аспан астындағы шытырман оқиғаға айналды. Оқушылар мұғалім Р.Т. Қыстаубаевамен бірге Альпі төбесінде жиналып, гүлзарлар мен гүл екпелерін ретке келтіру процесі басталды. Бұл тәжірибе өсімдіктер мен олардың күтімі туралы жаңа білім әкеліп қана қоймай, балаларға іс жүзінде экожүйенің қалай жұмыс істейтінін көруге мүмкіндік берді.
Айта кету керек, бұл оқыту тәсілінің көптеген артықшылықтары бар. Біріншіден, табиғатпен байланыс материалды жақсы игеруге ықпал етеді: оқушылар оқулықтарда айтылғандардың қалай жұмыс істейтінін көреді. Екіншіден, ашық ауада жұмыс істеу балалардың белсенділігі мен оқу процесіне деген қызығушылығын оятады. Ақырында, мұндай әрекеттер экологиялық ойлауды және қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды дамытады. Мұғалім үшін бұл ерекше тәжірибе болды. Ол тәлімгерлерін жаңа қырынан көре алды, олармен жеке және қызықты қарым-қатынас жасауды үйренді. Сонымен қатар, мұндай сабақтар мұғалім мен оқушылар арасындағы байланысты нығайтуға, сенім мен өзара түсіністік атмосферасын құруға ықпал етеді.

Сегодня урок естествознания для 5-х классов в Летней школе, превратился в настоящее приключение под открытым небом. Учащиеся вместе с учителем Кыстаубаевой Р.Т. собрались вместе на альпийской горке, где начался процесс приведения в порядок клумб и цветочных насаждений. Этот опыт не только привнес новые знания о растениях и их уходе, но и позволил детям на практике увидеть, как работает экосистема.
Стоит отметить, что такой подход к обучению имеет множество преимуществ. Во-первых, контакт с природой способствует лучшему усвоению материала: ученики видят, как работает то, о чем им говорят в учебниках. Во-вторых, работа на свежем воздухе стимулирует активность и интерес детей к учебному процессу. Наконец, подобные занятия способствуют развитию экологического мышления и ответственного отношения к окружающей среде. Для учителя это также был необычный опыт. Она смогла увидеть учеников в новом свете, научиться обращаться с ними более индивидуально и увлекательно. Кроме того, подобные занятия способствуют укреплению связи между учителем и учениками, создавая атмосферу доверия и взаимопонимания.