Мектептегі түзету-педагогикалық қызмет /Коррекционно-педагогическая деятельность школы » КГУ «Школа-лицей №28 им.М.Маметовой»
Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектептегі түзету-педагогикалық қызмет /Коррекционно-педагогическая деятельность школы
01
мамыр
2024

Мектептегі түзету-педагогикалық қызмет /Коррекционно-педагогическая деятельность школы

Түзету-педагогикалық қызмет жалпы білім беру ұйымының негізгі білім беру бағдарламасының құрылымына кіретін түзету жұмысының бағдарламасы негізінде жүзеге асырылды.

Осыған сүйене отырып, біздің мектепте оқитын ОP бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау шеңберінде логопед қызметінің негізгі бағыттары ( диагностикалық, түзету-дамыту, ұйымдастырушылық-әдістемелік, консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмыс) анықталып, оқу жылы ішінде іске асырылды.

Мақсаты: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар, ауызша және жазбаша тілді дамытуда кемістігі бар оқушыларға көмек көрсету,

жалпы білім беретін бағдарламаларды игеруде, сондай-ақ оқушыларды уақтылы анықтау және оларға көмек көрсету.

Жұмыстың диагностикалық бағыты.

Осы бағыт аясында сөйлеу қабілеті бұзылған оқушыларды терең зерттеу жүргізілді. Зерттеу барысында сөйлеу дамуының жеке ерекшеліктері мен даму проблемаларының себептері анықталды, ОP бар балаларды оқыту мен әлеуметтендірудің түзету әдістемесі анықталды. Алғашқы логопедиялық тексеру қыркүйектің алғашқы екі аптасында жүргізілді. Инклюзивті білім беру кабинетіне ПМПК қорытындылары мен ұсынымдары бар оқушылар логопедиялық сабақтарға қабылданды. 2023-2024 оқу жылына қабылданғандардың саны туралы жалпы мәліметтер.

Оқу жылының басында 16 оқушы қабылданды. Оның ішінде ПМПК қорытындысымен-16 оқу орны.

Оқу жылы ішінде -16 оқушы қабылданды. Оның ішінде ПМПК қорытындысы бойынша-16 оқу орны. Барлығы-16 оқушы.
ОНР бар балаларда қоршаған әлем туралы білім мен ақпараттың деңгейі төмен болды, балалар кеңістікте нашар бағдарланды, ересектердің нұсқауларын әрдайым дәл түсіне бермейді, қолдың ұсақ моторикасы жеткіліксіз дамыған, сабаққа деген ынтасы төмен. Балалар заттар мен құбылыстарды жалпылауды, салыстыруды, талдауды білмеді, олардың дыбыстық айтылуының кемшіліктеріне сын көзбен қарамады. Тәуелсіз үйлесімді әңгіме құруда қиындықтар туындады. Балалардың сөздері қисынсыз және сәйкес келмеді. Балаларға ересек адамның көмегі қажет болды. Көбісі бір сөзден тұратын жауаптарға ұмтылды. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда тілдік құбылыстарды талдау қабілеті төмендейді, есту қабілеті мен зейіні зардап шегеді. Логопедиялық тексеруден кейін негізгі бағыттар анықталып, жеке жұмыс жоспарлары, логопедиялық сабақтарға қабылданған оқушылар тобымен жұмыс жоспары жасалды. Логопедиялық сабақтардың кестесі жасалды. Логопедиялық сабақтар аптасына 2 рет өткізілді.
Жазбаша тілі бұзылған оқушылардың кемшіліктері анықталды:
- фонетикалық жақын дыбыстарға сәйкес келетін әріптерді ауыстыру,
- хатта әріптердің бұрмаланған көбеюі,
- графикалық ұқсас әріптерді ауыстыру және араластыру,
Оқу жылының соңында түзету-логопедиялық жұмыстың тиімділігін бақылау және келесі оқу жылына арналған жұмыс жоспарларын түзету үшін қорытынды диагностика жүргізілді. Фонетикалық-фонематикалық сөйлеу қабілеті бұзылған және жазбаша сөйлеу қабілеті бұзылған оқушылардың көпшілігі оң динамиканы көрсетті.

Коррекционно-педагогическая деятельность осуществлялась на основании программы коррекционной работы, входящей в структуру основной образовательной программы общеобразовательной организации.

       Исходя из этого, были определены и реализованы в течении учебного года основные направления деятельности логопеда ( диагностическая, коррекционно-развивающая, организационно-методическая, консультативно-просветительская и профилактическая работа) в рамках психолого-педагогического сопровождения детей с ООП обучающихся в нашей школе.                                                                                                                      

Цель: Оказание помощи учащимся с особыми образовательными потребностями с  нарушениями в развитии устной и письменной речи, 

 в освоении общеобразовательных имеющих  программ, а также своевременное выявление и оказание помощи учащимся.                                                                                             


Диагностическое направление работы.                                                                                          

  В рамках этого направления проводилось углубленное изучение учащихся с нарушением речи. В ходе обследования выявлялись индивидуальные особенности речевого развития и причины возникновения проблем в развитии, определялась коррекционная методика обучения и социализации детей с ООП. Первичное логопедическое обследование проводилось в первые две недели сентября. В кабинет инклюзивного образования были зачислены на логопедические занятия  учащиеся с заключениями и рекомендациями ПМПК. Общие сведения о количестве зачисленных за 2023-2024 учебный год.  

       На начало учебного года было зачислено – 16 учащихся. Из них с заключением ПМПК – 16 уч-ся.

   В течении учебного года были зачислены -16 уч-ся. Из них по заключению ПМПК – 16   уч-ся. Всего – 16 учащихся.    
   У детей с ОНР наблюдался  низкий уровень знаний и сведений об окружающем  мире, дети плохо ориентировались в пространстве, не всегда точно понимали инструкцию взрослого, мелкая моторик рук недостаточно развита,   мотивация к занятиям низкая. Дети не умели обобщать, сравнивать,  анализировать предметы и явления, были некритичны к недостаткам своего звукопроизношения. Испытывали    затруднения   при  составлении  самостоятельного связного рассказа. Высказывания детей были нелогичны и непоследовательны. Дети нуждались в помощи взрослого.  Многие  стремились   к  однословным  ответам.   У детей  с  нарушениями   речи  снижена  способность   к  анализу  языковых   явлений, страдает речеслуховая память и внимание. После  логопедического обследования  были   определены    основные  направления и составлены  индивидуальные  планы   работы,  план  работы   с группой  учащихся  зачисленных на логопедические занятия. Было составлено  расписание логопедических занятий.  Логопедические  занятия проводились 2 раза  в неделю.                                                                          
  У учащихся с  нарушением  письменной речи  выявлены недостатки:                        
  - замены букв, соответствующие фонетически близким звукам,                                      
 - искаженное воспроизведение букв на письме,                                                                    
- замены и смешения графически сходных букв,                                                                        
На   конец  учебного  года    проведена  итоговая  диагностика   для  контроля  эффективности   коррекционно-логопедической   работы  и  для    коррекции  планов  работы   на  следующий  учебный   год.  Большинство учащихся   с фонетико- фонематическим  нарушением   речи и нарушением   письменной речи  показали  положительную динамику.