Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті
29
қазан
2025

Жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті

29 қазан күні М.Маметова атындағы №28 мектеп-лицейінде жаратылыстану пәндері мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті.
Жиын шығармашылық және өнімді атмосферада өтіп, педагогтар күн тәртібіндегі өзекті мәселелерді талқылап, оқу үдерісінің негізгі бағыттары бойынша топтық жұмыс жүргізді.

Күн тәртібінің басты бөлігі — I тоқсанның қорытындыларын, оқушылардың үлгерім деңгейі мен білім сапасын талдау болды.
Талқылау барысында мұғалімдер білімдегі олқылықтарды анықтап, оларды жою жолдарын белгіледі және оқыту нәтижелілігін арттыру шараларын айқындады.

Сонымен қатар, критериалды бағалау жүйесін жетілдіру, СОР мен СОЧ тапсырмаларын талаптарға сай түзету мәселелері қарастырылды.

Отырыстың тақырыбы аясында жасанды интеллект пен STEM-тәсілдерін оқу үдерісіне енгізу жайы да қозғалды.
Педагогтар цифрлық құралдарды, онлайн-платформаларды және зерттеу жобаларын қолдану тәжірибелерімен бөлісіп, олардың оқушылардың ғылыми ойлауын және практикалық дағдыларын дамытуға ықпал ететінін атап өтті.

Жиынның маңызды бөлігі ретінде инклюзивті білім беру тақырыбы қаралды.
Мұғалімдер арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға арналған тапсырмаларды бейімдеу жолдарын талқылап, әрбір балаға жайлы және қолайлы білім беру ортасын қалыптастырудың маңыздылығын атап өтті.

29 октября в школе-лицее № 28 им. М. Маметовой состоялось заседание методической кафедры учителей естественно-научных дисциплин. Заседание прошло в продуктивной и творческой атмосфере, где педагоги обсудили актуальные вопросы, отражённые в повестке дня, и провели групповую работу по ключевым направлениям образовательной деятельности. Особое внимание было уделено анализу итогов I четверти, уровню успеваемости и качеству знаний учащихся. В ходе обсуждения педагоги выявили пробелы, определили пути их устранения и наметили меры по повышению результативности обучения. Также рассматривались вопросы критериального оценивания, корректировки заданий СОР и СОЧ в соответствии с требованиями. В рамках темы заседания были затронуты вопросы внедрения искусственного интеллекта и STEM-подхода в образовательный процесс. Учителя обменялись опытом использования цифровых инструментов, онлайн-платформ и исследовательских проектов, направленных на развитие научного мышления и практических навыков учащихся. Отдельным блоком рассмотрена тема инклюзивного образования. Педагоги обсудили пути адаптации учебных заданий для детей с особыми образовательными потребностями, подчеркнув важность индивидуального подхода и создания комфортной образовательной среды для каждого ученика.