Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 261-64-82
Есепші бөлімі:
+7(727) 272-69-46
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Гуманитарлық бағыт мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті
29
қазан
2025

Гуманитарлық бағыт мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті

29 қазан күні М.Маметова атындағы №28 мектеп-лицейінде гуманитарлық пәндер мұғалімдерінің әдістемелік кафедра отырысы өтті.
Кездесу барысында педагогтар I тоқсанның қорытындысын талқылап, тәжірибе алмасты және II тоқсандағы жұмыс бағыттарын айқындады.

Күн тәртібіндегі алғашқы мәселе – оқу нәтижелері мен критериалды бағалау жүйесін талдау болды.
Мұғалімдер оқушылардың үлгерім деңгейін және білім сапасын егжей-тегжейлі қарап, күрделі тақырыптарды анықтап, оларды жою бойынша нақты шараларды белгіледі.
Сонымен қатар, СОР және СОЧ тапсырмаларын жетілдіру тәсілдері қарастырылып, бағалау жүйесін тиімді ету жөніндегі ұсыныстар талқыланды.

Отырыстың екінші маңызды бағыты – гуманитарлық пәндерді оқытуда жасанды интеллект пен STEM-тәсілдерін енгізу.
Қатысушылар цифрлық құралдар мен интерактивті платформаларды пайдалану оқушылардың сыни ойлау, коммуникативтік және зерттеушілік дағдыларын дамытуға ықпал ететінін атап өтті.
Педагогтар қазақ, орыс, ағылшын тілдері мен тарих сабақтарында ИИ технологияларын қолданудың тиімді тәжірибелерімен бөлісті.

Сонымен қатар, оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе оқырмандық және тілдік дағдыларын дамыту мәселесіне ерекше назар аударылды.
Мұғалімдер оқуға қызығушылықты арттыру және аналитикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды талқылап, осы бағыттағы алдағы жұмыс жоспарын бекітті.

29 октября в школе-лицее № 28 им. М. Маметовой состоялось заседание методической кафедры учителей гуманитарного цикла. В ходе встречи педагоги обсудили итоги работы за I четверть, обменялись опытом и наметили приоритетные направления деятельности на II учебную четверть. Первым вопросом повестки стал анализ результатов обучения и критериального оценивания. Учителя подробно рассмотрели уровень успеваемости и качество знаний учащихся, выявили проблемные темы и определили меры по их устранению. Также обсуждались подходы к корректировке заданий СОР и СОЧ, с учётом выявленных трудностей и рекомендаций по улучшению системы оценивания.Вторым важным направлением заседания стало внедрение искусственного интеллекта и STEM-подходов в преподавание гуманитарных дисциплин. Участники отметили, что использование цифровых инструментов, интерактивных платформ и возможностей ИИ способствует формированию критического мышления, коммуникативных и исследовательских навыков учащихся. Педагоги поделились успешными практиками применения ИИ на уроках русского, казахского и английского языков, а также истории.Отдельное внимание было уделено развитию функциональной грамотности учащихся, в частности — читательской и языковой. Учителя обсудили проведённые мероприятия, направленные на формирование культуры чтения и аналитического мышления, и утвердили план дальнейшей работы по данному направлению.