Жасанды интеллектті қолдану арқылы өткізілген қазақ тілі сабағы
М.Мәметова атындағы №28 мектеп-лицейінде заманауи цифрлық технологиялар, соның ішінде білім беру үдерісін анағұрлым қызықты әрі тиімді етуге көмектесетін жасанды интеллект элементтері белсенді түрде енгізілуде. Әсіресе, топтық жұмыс форматында өткізілетін сабақтарда жасанды интеллектті қолдануға ерекше көңіл бөлінуде.
Мысалы, қазақ тілі мен әдебиеті пәні сабақтарында мұғалім Даулеткелдинова Г.А. жетекшілігімен оқушылар жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып өздерінің жеке презентацияларын дайындайды. Бұл әдіс оқушыларға тек оқу тақырыптарын терең меңгеруге ғана емес, сонымен қатар болашақта қажет болатын заманауи цифрлық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Жасанды интеллектпен жұмыс істеу балаларға ақпаратты іздеуді, оны құрылымдауды, тапсырмаларды шығармашылықпен орындауды үйретіп, пәнге деген қызығушылығын арттырады. Мұғалім бұл үдерісте оқушыларға бағыт-бағдар беріп, олардың бастамаларына қолдау көрсететін тәлімгер әрі үйлестіруші рөлін атқарады.
Осындай тәжірибе көрсеткендей, топтық жұмыста жасанды интеллектті қолдану оқушылардың ынтымақтастық, сыни ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, оқу үдерісін заманауи әрі тартымды етеді.





